طعنه معنادار حسام الدین آشنا به صدا و سیما/ کسانی که در کانال ایتای خود هم دنبال کننده ندارند، در رسانه ملی دُر افشانی می‌کنند/ سپهر رسانه ای ایران جای عجیبی است!

اقتصادنیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 08:05
اقتصادنیوز: حسام الدین آشنا با انتشار توئیتی از عملکرد صدا و سیما انتقاد کرد.

به گزارش اقتصادنیوز، حسام الدین آشنا مشاور رئیس جمهور در زمان حسن روحانی، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

سپهر رسانه ای ایران جای عجیبی است.

کسانی که سخنانشان ارزش ملی دارد؛ در حال مباحثه با امثال خود در گروه های تلگرامی بسته هستند.

در مقابل، کسانی که اگر در کانال ایتای خود هم بنویسند، دنبال کننده‌ای نخواهند داشت، در حال درافشانی در برنامه‌های اصلی و شبکه‌های سراسری رسانه‌ی ملی هستند.

کنایه سنگین آشنا به صدا و سیما/ کسانی که در کانال ایتای خود هم دنبال کننده ندارند در رسانه ملی دُر افشانی می‌کنند!

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.