افشای ذخایر موشکی ایران از سوی خبرگزاری فارس/در ایران واقعا به‌معنای واقعی کلمه احتکار موشک وجود دارد!

اقتصادنیوز سه شنبه 18 فروردین 1405 - 07:16
اقتصادنیوز: بنا بر گزارش خبرگزاری فارس تنها در یکی از شهرهای موشکی ایران سه‌برابر عدد اعلامی ارتش تروریستیِ رژیم صهیونیستی موشک ذخیره وجود دارد.

به گزارش اقتصادنیوز، خبرگزاری فارس نوشت: منبع آگاه در پاسخ به این ادعای ارتش صهیونیستی که اعلام کرده «تنها چند صد فروند موشک از ذخایر موشکی سپاه باقی مانده» گفت: ذخایر موشکی ما بسیار بالاست و می‌توان گفت در ایران واقعا به‌معنای واقعی کلمه احتکار موشک وجود دارد!

تنها در یکی از شهرهای موشکی ما سه‌برابر عدد اعلامی ارتش تروریستیِ رژیم صهیونیستی موشک ذخیره وجود دارد.

این منبع آگاه دربارهٔ وضعیت تولید موشک‌های ایران در زمان جنگ گفت: ایران تجربیات ارزشمندی در جنگ تحمیلی ۱۲ روزه کسب کرده؛ بسیاری از مراکز تولید موشک که در جنگ قبلی آسیب دیدند، از ابتدا به زیرزمین منتقل شدند.

همچنین با تلاش وزیر شهید دفاع، اندک محصولات وارداتی صنایع موشکی هم در داخل تأمین شد. 

ایران بیش از ۴۰ سال است با صنعتی بومی و ملی و در اوج تحریم‌های نظامی به‌صورت خودکفا موشک تولید می‌کند و مشکلی برای تولید موشک و لانچر ندارد. تجربهٔ جنگ قبلی ذخایر و تولید لانچر ایران را هم تغییر داد.

اسرائیل بعداز ماه‌ها بمباران وحشیانه نتوانسته قدرت تولید و ذخیره‌سازی موشک را از حزب‌الله در چند کیلومتری خود بگیرد؛ چگونه می‌خواهد فرایند تولید موشک در ایران به این وسعت و پراکندگی را متوقف کند؟!

 


 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.