یک شهروند هرندی در تجاوز آمریکایی صهیونی به شهادت رسید

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 23:54
اصفهان _ معاون امنیتی انتظامی استانداری اصفهان گفت: در تجاوز وحشیانه پهپادهای آمریکایی صهیونی به هرند یک شهروند شهید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر صالحی شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تجاوز وحشیانه پهپادهای آمریکایی صهیونی به هرند یک شهروند شهید و یک شهروند دیگر هم مجروح شد.

وی افزود: جمعی از اهالی روستای فیض آباد بخش ازیه در شهرستان هرند پس از انهدام یک پهپاد در این شهر در محل سقوط آن حاضر شدند که مورد تهاجم ددمنشانه پهپاد دیگری قرار گرفتند.

صالحی از مردم درخواست کرد تا در زمان حملات دشمن و پس از آن از نزدیک شدن به محل انفجارها خودداری کنند تا از ترکش‌ و تبعات احتمالی آن در امان بمانند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.