مرگ زن ۴۳ ساله بر اثر برق‌گرفتگی در یکی از روستاهای شهرستان شازند

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 18:23
اراک- رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: حادثه برق‌گرفتگی در یکی از روستاهای شهرستان شازند جان‌ یک زن ۴۳ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز ایران نژاد گفت: ظهر امروز دوشنبه ساعت ۱۲ و ۲۳ دقیقه گزارشی مبنی بر برق گرفتگی در یکی از روستاهای شهرستان شازند اعلام شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی افزود: کارشناسان فوریت‌ پزشکی پس از حضور در محل، عملیات احیای قلبی ریوی این خانم ۴۳ ساله را آغاز کردند و فرد حادثه‌دیده به بیمارستان منتقل شد.

وی بیان کرد: با وجود تلاش کادر درمان، این خانم به دلیل شدت آسیب‌های وارده جان خود را از دست داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.