اطلاعیه استانداری هرمزگان در رابطه با صدای انفجار در بندرعباس

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 17:51
بندرعباس- استانداری هرمزگان با صدور اطلاعیه‌ای در رابطه با شنیده شدن صدای انفجارهایی در سطح شهر بندرعباس، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در اطلاعیه استانداری هرمزگان آمده است؛

به اطلاع شهروندان گرامی بندرعباس می‌رساند:

خوشبختانه برابر ارزیابی‌های به‌ عمل آمده، هیچگونه خسارتی به واحدهای مسکونی، مجتمع‌های تجاری، اماکن عمومی و تأسیسات شهری بندرعباس وارد نشده و وضعیت در کمال آرامش تحت کنترل می‌باشد.

از همه شهروندان محترم درخواست می‌شود اخبار و اطلاعات موثق را تنها از طریق منابع رسمی، دنبال کنند و ضمن حفظ آرامش از نزدیک شدن به مراکز حساس و یا تصویربرداری از مناطق درگیر با حملات دشمن پرهیز کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.