اعلام انزجار کادر درمان لرستان از حملات آمریکا و اسرائیل به مراکز درمانی کشور

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 17:17
 جمعی از پزشکان، پرستاران، کارکنان و کادر بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان با برگزاری تجمعی در بیمارستان شهدای عشایر شهر خرم‌آباد، حملات نظامی آمریکا و رژیم اسرائیل به مراکز بهداشتی، درمانی و دارویی کشور را محکوم کرده و انزجار خود را از این اقدام غیرانسانی اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از لرستان ، شرکت‌کنندگان در این اجتماع با در دست داشتن پلاکاردها و سردادن شعارهایی، حملات نظامی آمریکا و رژیم اسرائیل به مراکز بهداشتی، درمانی و دارویی کشور را به شدت محکوم کرده و این اقدام را نقض آشکار قوانین بین‌المللی و اصول انسانی دانستند.

براساس این خبر ، حاضران در این مراسم با تأکید بر اینکه مراکز درمانی و سلامت، پناهگاه امن بیماران و مجروحان هستند، هدف قرار دادن این مراکز را جنایتی آشکار علیه بشریت توصیف کردند و خواستار واکنش جدی مجامع بین‌المللی و نهادهای مدافع حقوق بشر شدند.

اعلام انزجار کادر درمان لرستان از حملات آمریکا و اسرائیل به مراکز درمانی کشور

در این تجمع، کادر درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان ضمن اعلام همبستگی با مردم و جامعه پزشکی کشور، تأکید کردند که جامعه سلامت همواره در کنار ملت ایستاده و اجازه نخواهد داد چنین اقدامات خصمانه‌ای خللی در روند خدمت‌رسانی به مردم ایجاد کند.

شرکت‌کنندگان همچنین با صدور بیانیه‌ای، انزجار و محکومیت شدید خود را نسبت به اقدامات آمریکا و اسرائیل اعلام کرده و بر استمرار خدمت‌رسانی بی‌وقفه به مردم تأکید کردند.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.