توزیع عادلانه آب سد نهب در اولویت تصمیم‌گیری‌ها

خبرآنلاین دوشنبه 17 فروردین 1405 - 17:13
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای قزوین با تأکید بر ضرورت مدیریت منصفانه منابع آبی، گفت: توزیع به‌موقع و عادلانه آب سد نهب میان بهره‌برداران تاکستان و بوئین‌زهرا، با هدف جلوگیری از بروز تنش‌های اجتماعی در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ «منصور ستوده» مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین در جریان بازدید از سد شهید لشگری نهب و شبکه آبیاری این سد، اظهارکرد: هدف از این بازدید و برگزاری جلسه، توزیع به موقع و عادلانه آب سد شهید لشگری نهب برای بهره برداران دو شهرستان تاکستان و بوئین زهرا است.

وی افزود: جلوگیری از تنش های اجتماعی و توزیع عادلانه آب دو رکن اساسی در تصمیم گیری ها است که البته همراهی بهره برداران نیز می تواند کمک شایانی در این خصوص باشد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین خدمت رسانی به بهره برداران را مهمترین رسالت شرکت در شرایط حال حاضر برشمرد و عنوان کرد: قطعا تمام تلاش خود را با مجموعه همکاران، مشاور و پیمانکار در بازگشایی آب سد شهید لشگری نهب در سریعترین زمان ممکن جهت رفاه حال بهره برداران بکار خواهیم بست؛ البته نظر بهره برداران منطقه و همچنین بارش های اخیر و پیش رو در تعیین این زمان مؤثر خواهد بود.

ستوده تصریح کرد: با افزایش تعداد ماشین آلات، شیفت های کاری جهت تکمیل کارهای باقیمانده در کوتاه ترین زمان ممکن در دستور کار قرار دارد.

اب-2.jpg

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای قزوین خاطرنشان کرد: سد شهید لشگری نهب با هدف بهبود آبیاری ۳۶۸۰۰هکتار از اراضی پایین دست بر روی رودخانه خررود احداث شده و در حال بهره برداری می باشد.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.