اسرائیل به چند مرکز پتروشیمی در عسلویه حمله کرد.
به گزارش عصرایران، به گفته خبرگزاری تسنیم، حمله به پتروشیمیهای جم و دماوند در عسلویه انجام شد.
ظهر امروز اسرائیل به چند مرکز پتروشیمی مستقر در عسلویه حمله کرد.
شرکتهای مبین و دماوند که برق، آب و اکسیژن پتروشیمیهای عسلویه را تامین میکردند هدف حمله قرار گرفتهاند.
همچنین پتروشیمی پارس سالم است و آسیبی به این شرکت وارد نشده است.
این دو شرکت فعالیتی مشابه فجر انرژی در ماهشهر داشتهاند و به همین دلیل برق تمامی پتروشیمیهای عسلویه تا بازسازی این شرکتها خاموش خواهد ماند.