مشکلی در تأمين قطعات لوازم یدکی نداریم

صدا و سیما دوشنبه 17 فروردین 1405 - 14:02
به گفته رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خوشبختانه پیش بینی‌های لازم از قبل صورت گرفته و برای تأمین نیاز بازار در ماه‌های پیشِ‌رو نیز مشکلی وجود ندارد.

مشکلی در تامین قطعات لوازم یدکی نداریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید احمد حسینی، رئیس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم یدکی خودرو و ماشین آلات تهران درباره فعالیت و خدمات رسانی این صنف در وضعیت جنگی فعلی گفت: همکاران ما بر اساس شرایط موجود، از زمان آغاز جنگ تا امروز، تعطیلی در بازار تهران و دیگر استان‌ها نداشتند و حداقل حدود ۲۰ درصد از این صنف حتی در سخت ترین روزها فعال بودند و حتی در ایام نوروز خدمات دهی چه به صورت عمده و چه به صورت خرد، تداوم داشت.

وی در ادامه افزود: از ۵ فروردین ماه بازار به صورت کامل فعالیت خود را آغاز کرده و واحدهای صنفی و مجموعه‌های آنها فعال هستند.خوشبختانه تولید برقرار است و از هفته‌ پایانی فروردین ماه، فروش بازرگانی و عمده در سال جدید آغاز خواهد شد و این در حالی است که فروش خرد و تأمين نیاز شهرستان‌ها هر روزه برقرار است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.