
به گزارش خبرگزاری صداوسیما، «بوتیک هنر ایران»، از ۲۵ فروردین ۱۴۰۵، با پوشش حمایتی از نمایشها، بازگشایی خواهد شد.
بوتیک هنر ایران، با فضاهای چندمنظوره برای اجرای تئاتر، کنسرت، گالری، برگزاری رویدادها و فعالیتهای فرهنگی، قصد دارد به منظور حمایت از گروههای نمایشی، در شرایط کنونی کشور، بستری را فراهم کند تا هنرمندان بتوانند با شرایط حمایتی و ویژه در این مجموعه، اجراهای خود را به صحنه ببرند.
این مجموعه که در بهمن میزبان نمایشهای متعددی چون «هتل»، «ناستنکا»، «اگر شبی از شبهای طهران مسافری»، «کاش چشم نمیدید»، «گلومی ساندی»، «گاهی»، «یک اتاق، سه در، چهار دردسر»، «پابرهنه»، «لخت»، «قلبی در مشت» و «قانون گروتو» بود، آماده دریافت اطلاعات اجرایی گروههای نمایشی و همکاری با شرایط حمایتی است.
بوتیک هنر ایران، اجراهای خود را از ۲۵ فروردین ۱۴۰۵ از سر خواهد گرفت.