مردم تخلفات نانوایی‌ها را در خرم‌آباد گزارش دهند

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 12:52
خرم‌آباد - فرماندار مرکز لرستان، از مردم خواست با گزارش تخلفات نانوایی‌ها در خرم‌آباد، در نظارت همگانی مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، نورالدین درمنان در کمیته تخصصی آرد و نان لرستان نظارت بر خبازی‌ها را ضرورتی اساسی برای تأمین امنیت غذایی و حفظ حقوق مصرف‌کنندگان برشمرد.

وی اظهار کرد: این نظارت هم به نفع مردم است و هم به دولت در مدیریت یارانه آرد کمک می‌کند.

فرماندار مرکز لرستان از مردم خواست با گزارش تخلفات نانوایی‌ها، در نظارت همگانی مشارکت فعال داشته باشند.

درمنان در ادامه درباره وضعیت بازار، گفت: شرایط کنونی بازار به‌مراتب بهتر از دوران پیش از جنگ است.

وی افزود: خوشبختانه در حال حاضر کمبودی در اقلام اساسی مردم نداریم.

فرماندار مرکز لرستان با تأکید بر نقش فعالان اقتصادی، تصریح کرد: نباید از تلاش‌های آنها در جبهه اقتصادی غافل شد. این افراد در شرایط سخت به مصرف‌کننده و مردم خدمت کردند و در جشن پیروزی حتماً از آنها تقدیر خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.