دستگیری عوامل تصویربرداری و جاسوسی از مراکز نظامی لرستان

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 11:02
خرم‌آباد- مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان اعلام کرد: ۲ خائن و وطن‌فروش که اقدام به تصویربرداری از محل‌های مورد اصابت حملات هوایی و برخی مقرهای نظامی کرده بودند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان روز دوشنبه اعلام کرد: مأموران جان‌برکف رده‌های تخصصی پلیس نیز در اجرای مأموریت‌های گشت‌زنی هدفمند، به فردی مظنون شدند که در حال تصویربرداری و انجام اقدامات جاسوسی از مراکز نظامی و برخی افراد خاص بود. این فرد پس از بی‌توجهی به هشدارها و دستورات قانونی پلیس، با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و پس از زمین‌گیر شدن، دستگیر شد.

در بخش دیگری از اقدامات، پس از مراجعه راننده یکدستگاه کامیون و اعلام سرقت بارکنی در یکی از شهرستان‌های همجوار، مأموران انتظامی خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی و عملیات پلیسی دقیق، هر دو سارق را شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس لرستان در پایان تأکید کرد: برخورد قاطعانه با عوامل جاسوسی، مجرمان و مخلان امنیت اجتماعی با جدیت ادامه خواهد داشت و همکاری مردم نقش مهمی در موفقیت مأموریت‌های پلیس دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.