شهادت ۶کودک در پی تجاوز امریکایی- صهیونی بامداد دوشنبه در تهران

خبرگزاری مهر دوشنبه 17 فروردین 1405 - 09:47
تهران- روابط عمومی اورژانس تهران از شهادت شش کودک در پی تجاوز آمریکایی- صهیونی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر و طبق اعلام روابط عمومی اورژانس استان تهران، بامداد دوشنبه شش کودک در اثر حملات امریکایی - صهیونی در استان تهران به شهادت رسیدند.

بر این اساس، در پی حملات امشب امریکایی - صهیونیستی به استان تهران، متأسفانه جمعی از غیرنظامیان، از جمله کودکان بی‌دفاع، جان خود را از دست دادند.

در این حملات، چهار دختربچه و دو پسر زیر ۱۰ ساله به شهادت رسیدند؛ کودکانی که قربانی خشونتی شدند که هیچ نسبتی با زندگی کودکانه و بی‌گناه آنان نداشت.

جزئیات بیشتر از این حادثه، از جمله محل دقیق وقوع، تعداد مصدومان احتمالی و روند امدادرسانی، متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.