اقدامات وزارت صمت در جهت تداوم تولید در کشور

دنیای اقتصاد دوشنبه 17 فروردین 1405 - 00:02
وزیر صمت با بیان اینکه در نخستین ساعات آغاز جنگ، قرارگاه مرکزی این وزارتخانه تشکیل شد، گفت: مدیران، معاونان و کارکنان بدون لحظه‌ای ترک میدان، حتی در ایام تعطیل در محل کار حضور داشتند.

به گزارش وزارت صمت، سیدمحمد اتابک در نشست با مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: دولت و همه دستگاه‌ها با هماهنگی و انسجام کامل در کنار یکدیگر ایستاده‌اند و وزارت صمت نیز در این مسیر نقش مستقیم و عملیاتی دارد. وی با اشاره به شرایط ویژه اخیر و تشبیه آن به  «جنگ ۱۲ روزه»، ادامه داد: در نخستین ساعات آغاز جنگ، قرارگاه مرکزی وزارت صمت تشکیل شد. مدیران، معاونان و کارکنان بدون لحظه‌ای ترک میدان، حتی در ایام تعطیل در محل کار حضور داشتند. گزارش‌های سه‌ساعته از وضعیت بازار استان‌ها دریافت و جلسات منظم وبیناری با استان‌ها برای پایش مستمر و رفع سریع کمبودها برگزار شد.

وزیر صمت، با قدردانی از اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و امنای بازار که حتی در روزهای تعطیل گزارش‌های میدانی ارسال می‌کردند، افزود: برای کنترل بازار، اصل اساسی ما پُر نگه‌داشتن قفسه‌ها بود. از تولیدکنندگان درخواست شد تولید را افزایش دهند و برخی واحدها سه شیفته فعالیت کنند. وی اضافه کرد: همچنین ظرفیت ناوگان حمل بار برای تخلیه هرچه سریع‌تر کالا از گمرکات افزایش یافت که این اقدامات موجب جبران فوری کمبودها و جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی شد.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.