باشگاه استقلال از راهاندازی رسمی آکادمی فوتبال خود در شهر میناب خبر داد. این تصمیم در پی حوادث اخیر در این منطقه و با هدف حمایت از استعدادهای ورزشی استان هرمزگان اتخاذ شده است تا زمینهساز رشد جوانان این خطه در محیطی حرفهای باشد.
با اعلام باشگاه استقلال، آکادمی آبیها در شهر میناب افتتاح خواهد شد.
به گزارش رسانه باشگاه استقلال، پس از حمله متجاوزاته رژیم صهیونیستی و آمریکا به مدرسه میناب که منجر به شهادت دانشآموزان این منطقه شد، با تصمیم ناصر فریادشیران، مدیر آکادمی استقلال و تایید دکتر علی تاجرنیا قرار است در استان هرمزگان یک آکادمی با نام استقلال تاسیس شود.
با توجه به اصالت عباس سرخاب، مهاجم گلزن اسبق استقلال در دهه ۶۰، مدیریت این آکادمی برعهده این پیشکسوت محبوب قرار خواهد گرفت.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.