آرامش نسبی دربازار طلا و ارز

الف یکشنبه 16 فروردین 1405 - 17:03
همزمان با پایان تعطیلات، بازار طلا و ارز نیز به تدریج در حال از سرگیری معاملات هستند.

به گزارش تسنیم، معاملات در بازار طلا و ارز بعداز پایان تعطیلات نوروزی و با بازگشایی واحدهای تجاری به تدریج ازسرگرفته شده است.

نادربذرافشان رئیس اتحادیه طلا و جواهر به خبرنگار ما گفت: از امروز فعالیت واحدهای طلا فروشی در بازار از سر گرفته شده و معاملات در حال انجام است.

او با بیان اینکه حجم معاملات در بازار کم است، می گوید: با وجود نوسانات صعودی قیمت اونس طلا در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت در بازار طلا و سکه نبودیم.

به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر، باوجود شرایط جنگی  حاکم در کشور، خرید و فروش هیجانی در بازار نداریم و روال معاملات عادی است. 

بذرافشان به فعالیت واحدهای طلا فروشی در سطح شهر اشاره و تصریح می کند که این واحدها معمولا از حدود ساعت 10 صبح تا 18 بعد از ظهر فعالیت دارند.

در بازار ارز نیز قیمت ها با ثبات نسبی همراه بوده است، دلار در بازار آزاد امروز در کانال 155 هزار تومان قیمت خورده و معامله می شود. سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در کانال 184 میلیون تومان و هر گرم طلای 18 عیار نیز در کانال 17 میلیون و 900 هزار تومان فروخته می شود.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.