برگزاری نشست مدیران تشکل ها، کنشگران و فعالان محیط زیست و منابع طبیعی

صدا و سیما یکشنبه 16 فروردین 1405 - 16:17
نشست ویژه هم اندیشی مدیران تشکل ها، کنشگران و فعالان محیط زیست و منابع طبیعی کشور به صورت مجازی و با مشارکت شبکه تشکل‌های مردم نهاد محیط زیست، منابع طبیعی و توسعه پایدار کشور و دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی برگزار شد.

برگزاری نشست مدیران تشکل ها، کنشگران و فعالان محیط زیست و منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این نشست بیش از  ۱۲۰ نفر شامل اعضای شورای ملی هماهنگی تشکل‌های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی، دبیران استانی تشکل ها، برخی از مدیران کل حفاظت و محیط زیست استانها، روسای ادارات آموزش و مشارکت‌های مردمی استان‌ها و مدیران و کارشناسان دفتر مشارکت‌های مردمی و مسئولیت اجتماعی و جمعی دیگر از فعالان محیط زیست و اعضای تشکل‌ها حضور داشتند.

دستور کار اصلی این نشست هم اندیشی فعالان حوزه مشارکت‌های مردمی محیط زیست در بخش دولتی و غیردولتی برای بررسی چالش‌های محیط زیستی جنگ تحمیلی آمریکایی و صهیونیستی بود که در آن ضمن استماع نظرات و دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های تشکل‌های مردم‌نهاد و کنشگران سراسر کشور، درباره وضعیت موجود و اقداماتی که باید انجام شود گفت‌و‌گو شد.

اعضای حاضر در این نشست شهادت جمعی از همکاران در سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری را تسلیت گفته و این جنایت جنگی را محکوم کردند. همچنین جامعه محیط زیستی کشور در شناسایی خسارات محیط زیستی جنگ و تدوین بیانیه‌های ملی، انسانی، ملی و بین المللی اعلام آمادگی کردند.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.