برگزاری نشست معاونان وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 15:40
معاونان وزرای امور خارجه سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران، جلسه مشترکی با حضور کارشناسان فنی و حقوقی هر دو کشور برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، معاونان وزرای امور خارجه سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۱۵ فروردین/۴ آوریل ۲۰۲۶ جلسه مشترکی با حضور کارشناسان فنی و حقوقی هر دو کشور برگزار کردند.

در این جلسه که به ریاست کاظم غریب‌آبادی معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و شیخ خلیفه الحارثی معاون سیاسی وزارت امورخارجه عمان برگزار شد، ضمن بررسی وضعیت فعلی، مسائل مربوط به عبور امن و ایمن از تنگه هرمز مورد بحث قرار گرفت. بر نقش انحصاری ایران و عمان به عنوان کشورهای ساحلی تنگه هرمز تأکید شد.

علاوه بر این، کارشناسان هر دو طرف مجموعه‌ای از دیدگاه‌ها و پیشنهادها را ارائه کردند که قرار شد از طریق تبادل نظر و جلسات بیشتر بررسی شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.