تداوم اسکان نوروزی در آموزش و پرورش خوزستان

خبرگزاری مهر یکشنبه 16 فروردین 1405 - 11:10
اهواز - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خوزستان از تداوم اسکان نوروزی در اماکن اقامتی آموزش و پرورش این استان خبر داد.

ناصر علی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تداوم خدمات‌رسانی در مراکز اسکان نوروزی و اضطراری اظهار کرد: با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، روند پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در شهرستان‌های استان به‌صورت منظم و شبانه‌روزی ادامه دارد.

وی با ارائه آمار تجمیعی اسکان نوروزی در شهرستان‌های ایذه، دهدز، لالی، گتوند، اندیکا و عشایر افزود: در روز ۱۳ فروردین‌ماه، ۹۶ خانوار شامل ۳۴۵ نفر در مراکز اسکان نوروزی پذیرش شدند.

علی‌فر ادامه داد: در بخش اسکان اضطراری نیز در شهرستان‌های شوش، شادگان، گتوند و سردشت، ۲۱ خانوار شامل ۷۵ نفر پذیرش شدند.بر این اساس، مجموع افراد پذیرش‌شده در روز ۱۳ فروردین به ۴۲۰ نفر رسید.

مدیرکل آموزش‌وپرورش خوزستان با اشاره به آمار تجمیعی کل اسکان‌یافتگان در این طرح‌ها تصریح کرد: جمع کل افراد پذیرش‌شده در مراکز اسکان نوروزی طی ۱۴ روز متوالی به ۴۹۰۶ نفر رسیده است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: تاکنون ۹۸۱خانوار فرهنگی و ۳۸۲ خانوار غیر فرهنگی در مراکز اسکان شهرستان‌های ایذه، دهدز، لالی، گتوند، اندیکا، مناطق عشایری، شوش و شادگان پذیرش شده‌اند.

علی‌فر در پایان با قدردانی از تلاش رؤسای ادارات و عوامل اجرایی ستادهای اسکان، تأکید کرد: آموزش‌وپرورش خوزستان همچنان با تمام توان در مسیر خدمت‌رسانی، تأمین آرامش هم‌وطنان و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود گام برمی‌دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.