سازمان انرژی اتمی: حمله به تاسیسات هسته‌ای مصداق جنایت جنگی است

الف یکشنبه 16 فروردین 1405 - 09:07
سازمان انرژی اتمی در واکنش به انفعال آژانس در برابر حملات به تاسیسات هسته‌ای گفت که این‌ها جنایت جنگی است.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری تسنیم، سازمان انرژی اتمی ایران در واکنش به اطلاعیه منفعلانه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نسبت به حمله آمریکا و رژیم اسرائیل به نیروگاه اتمی بوشهر نوشت: آیا بسنده کردن به یک «ابراز نگرانی عمیق» در برابر حمله نظامی به تأسیسات هسته‌ای صلح‌آمیز، پاسخی درخور است؟

 

سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: این اقدامات متجاوزانه _حمله به تاسیسات‌ صلح‌آمیز هسته‌ای_ مصداق بارز جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.