محمد باقر قالیباف در پیامی در پیام رسان ایکس به زبان انگلیسی نوشت: فرمانده ارتش اسرائیل در جلسهٔ کابینه رژیم گفته است: «من ده پرچم قرمز را بالا میبرم... ارتش اسرائیل در خودش فرو خواهد ریخت.»
رئیس مجلس در پیامی نوشت: فرمانده ارتش رژیم اسراییل هشدار داده که ارتش آنها در حال فروپاشی است، پاسخهای ایران به گونهای تنظیم شده که این فروپاشی سرعت بگیرد.
به گزارش ایرنا، محمد باقر قالیباف در پیامی در پیام رسان ایکس به زبان انگلیسی نوشت: فرمانده ارتش اسرائیل در جلسهٔ کابینه رژیم گفته است: «من ده پرچم قرمز را بالا میبرم... ارتش اسرائیل در خودش فرو خواهد ریخت.»
وی افزود: رژیم اسراییل با تشدید تنش و حمله به زیرساختهای صنعتی ایران میخواهد این هشدارها را نادیده بگیرد و اعتماد بنفس را با جنایتهای بیشتر به کابینه و ارتش شکستخوردهٔ خود برگرداند.
قالیباف خاطر نشان کرد: پاسخ ایران به نحوی تنظیم شده است که این فروپاشی در حال وقوع، سرعت یابد.
پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر
منبع خبر "
عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.