اطمینان‌بخشی فرماندار گرمسار به مردم؛کمبودی درکالاهای اساسی وجود ندارد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 18:24
گرمسار- فرماندار گرمسار با اعلام اینکه کمبودی در بازارهای عرضه مایحتاج مردم وجود ندارد، از نظارت مستمر بر قیمت‌ها و رصد لحظه‌ای بازار روز میوه و تره‌بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی همتی در جلسه تنظیم بازار گرمسار که عصر شنبه با حضور اعضای کارگروه مربوطه در فرمانداری شهرستان برگزار شد، بر ضرورت تأمین به‌ موقع کالاهای اساسی و نظارت مستمر بر بازار تأکید کرد و با اشاره به نزدیک شدن روز طبیعت اظهار داشت: برنامه‌ریزی لازم برای تأمین کامل مایحتاج شهروندان انجام شده تا در این ایام هیچ‌گونه کمبودی در سطح بازار در شهرستان ایجاد نشود.

وی به وضعیت بازار میوه و تره‌بار اشاره کرد و گفت: بازار روز میوه در گرمسار به‌صورت مستمر رصد می‌شود و خوشبختانه در حال حاضر کمبودی در عرضه میوه و تره‌بار وجود ندارد و تلاش می‌شود قیمت‌ها نیز در چارچوب مصوبات و با نظارت دستگاه‌های مربوطه کنترل شود.

فرماندار گرمسار در ادامه با تأکید بر اهمیت ساماندهی بازار افزود: در این جلسه قیمت کالاهای اساسی نیز مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه‌های مسئول موظف شدند با تشدید نظارت‌ها، از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها جلوگیری کنند.

همتی در پایان خاطرنشان کرد: هدف اصلی برگزاری جلسات تنظیم بازار، ایجاد آرامش در بازار و تأمین نیازهای مردم است و در این مسیر نظارت‌ها به‌ صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.