به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی ظهر امروز شنبه در جریان دیدار با مدیریت و کارکنان سازمان مدیریت و برنامهریزی لرستان، اظهار داشت: باتوجهبه نقش و اهمیت سازمان مدیریت و برنامهریزی در راستای تحقق اهدافی که در برنامه راهبردی و عملیاتی توسعه استان و تحقق منویات مقام معظم رهبری در راستای نامگذاری سال جدید بهعنوان اقتصاد مقاومتی در سایه وحدت ملی و امنیت ملی تعیین شده، برای تبیین و تشریح برنامههای پیش رو در این حوزه در جمع مدیران و کارشناسان این مجموعه حضور یافتیم.
وی ضمن قدردانی از تلاشهای سازمان مدیریت و برنامهریزی استان در زمینه اجرای برنامه راهبردی توسعه لرستان، گفت: خوشبختانه در سالی که گذشت؛ لرستان یکی از استانهای موفق کشور در زمینه جذب اعتبارات و حرکت بر مبنای برنامه و شاخصهای اقتصادی و اقتصاد مقاومتی، طبق شاخصهای تعیین شده کارشناسان بوده است.
استاندار لرستان، ادامه داد: امیدواریم امسال هم بتوانیم بر اساس شاخصهای تدوین شده از سوی کارشناسان و متخصصان در این حوزه، بخش دیگری از برنامهمحوری توسعه استان را اجرا کنیم.
شاهرخی، تصریح کرد: در این دیدار همچنین بر وحدت و همدلی بیشتر در این زمینه بهعنوان یکی از محورهای کلیدی منویات مقام معظم رهبری، طبق شعار سال تأکید شد.
وی با بیان اینکه از بدو ورود به استان تأکید ویژهای بر وحدت برای منافع مردم داشتهایم، افزود: امسال نیز همین مسیر کار و حرکت دنبال خواهد شد و مبنای این وحدت و وفاق نیز منافع مردم و رفع مشکلات آنها خواهد بود.
استاندار لرستان، تأکید کرد: با وحدت برای منافع مردم و همدلی، مسیر توسعه استان شتاب بیشتری میگیرد.
شاهرخی، ادامه داد: در زمینه امنیت نیز بهعنوان یکی از موضوعات مهم شعار سال جاری، خوشبختانه تمام نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی با تمام قوا در تلاشاند و دستگاههای اجرایی نیز پشتیبان آنها هستند.
وی گفت: نقش مردم نیز بهعنوان یکی از ارکان مهم در تحقق این شعار بهویژه از زمان آغاز جنگ تحمیلی آمریکایی صهیونی ستودنی و قابلتقدیر است.












