حیدری: نظارت مستمر بر کمیت و کیفیت آب در کردستان ادامه دارد

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 13:29
سنندج- بازرس کل استان کردستان با تأکید بر استمرار نظارت‌های دقیق بر منابع آبی، از پایش مداوم کمیت و کیفیت آب شرب در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین حیدری ظهر شنبه در بازدید از شرکت آبفا کردستان و در نشستی با مدیرعامل و معاونان این شرکت در جریان آخرین اقدامات و خدمات‌رسانی‌ها قرار گرفت.

بازرس کل استان کردستان با قدردانی از اقدامات انجام‌شده در شرکت آبفا، گفت: نظارت‌ها و بازرسی‌های مستمر در حوزه کمیت و کیفیت آب به همراه انجام آزمایش‌های منظم در دستور کار قرار دارد و این روند با جدیت ادامه می‌یابد.

حیدری همچنین در بازدید از واحدهای مختلف شرکت، ضمن تبریک سال نو، بر تداوم خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان در ایام پیش‌رو تأکید کرد.

تأمین و توزیع آب سالم و بهداشتی در حال انجام است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان با ارائه گزارشی از فعالیت‌های مجموعه، اظهار کرد: با وجود شرایط حساس کنونی، تأمین و توزیع آب شرب سالم و بهداشتی به صورت پایدار در حال انجام است و خدمات دفع و تصفیه فاضلاب نیز بدون وقفه ادامه دارد.

محمد فرهاد با اشاره به وارد آمدن برخی خسارات به ابنیه و ساختمان‌های شرکت در روزهای اخیر افزود: با این وجود، خدمت‌رسانی به مشترکان بدون مشکل انجام شده و با تلاش و مسئولیت‌پذیری کارکنان، این روند تداوم خواهد داشت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.