چشمه‌های گل‌گل ایلام دوباره به مدار بهره‌برداری بازگشتند

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 13:13
ایلام - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت:چشمه‌های گل‌گل ایلام دوباره به مدار بهره‌برداری بازگشتند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی ظهر شنبه در بازدید از چشمه های گل گل ایلام با اشاره به اینکه چشمه‌های گل‌گل طی روزهای گذشته به دلیل افزایش کدورت به‌طور موقت از مدار خارج شده بودند، افزود: پس از پایدار شدن شرایط و انجام کدورت‌سنجی، برداشت آب از این چشمه‌ها دوباره آغاز شده است.

وی خاطرنشان کرد: در مدت زمان توقف برداشت، تأمین آب مناطق تحت پوشش این چشمه از طریق تصفیه‌خانه و سد انجام شد تا از بروز اختلال گسترده در شبکه جلوگیری شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.