تجاوز نظامی دشمن به حوالی فرودگاه بم

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 12:50
کرمان- معاون امنیتی و انتظامی استاندار کرمان اعلام کرد: در پی تجاوز نظامی و حمله ظهر امروز هشتم فروردین‌ماه به یک منطقه‌ حوالی فرودگاه بم، موضوع در دست بررسی است و امنیت در منطقه برقرار است.

به گزارش خبرگزاری مهر، رحمان جلالی، با اشاره به حمله ظهر امروز هشتم فروردین‌ماه به منطقه‌ای در حوالی فرودگاه بم، اظهار داشت: این حادثه در پی تجاوز نظامی دشمن به وقوع پیوسته و خوشبختانه تلفات جانی نداشته و ابعاد دیگر این تجاوز در حال بررسی توسط نهادهای مسئول است.

وی افزود: نقطه‌ای دیگر در شهر بم مورد تجاوز نظامی قرار نگرفته و نگرانی برای شهروندان وجود ندارد.

جلالی، همچنین خاطرنشان کرد: اطلاعات تکمیلی درباره جزئیات این حادثه، پس از جمع‌بندی نهایی، از طریق مراجع رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد و از مردم درخواست می‌شود اخبار را صرفاً از منابع معتبر دنبال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.