نجات ۵ سرنشین خودرو از آبنمای بستک پس از ۹ ساعت عملیات پیچیده

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 11:21
بستک- مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از پایان موفقیت‌آمیز یک عملیات ۹ ساعته برای نجات ۵ سرنشین خودروی کی‌ام‌سی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن زاده از عملیات پیچیده و ۹ ساعته نجات ۵ سرنشین یک دستگاه خودروی کی‌ام‌سی در آبنمای سیداحمدی شهرستان بستک خبر داد.

وی با اشاره به اینکه این حادثه در پی بی‌توجهی سرنشینان به هشدارها رخ داده است، اظهار داشت: این عملیات با هماهنگی مدیریت بحران استانداری، هلال‌احمر، تیم‌های امدادی و نیروهای تخصصی شهرستان لار (معین منطقه) انجام شد.

وی با تأکید بر ضرورت خودداری از تکرار چنین اقداماتی، افزود: فردا نیز سامانه بارشی در استان فعال است بنابراین از مردم درخواست می‌شود از ترددهای غیرضرور به خصوص در محورهای روستایی، مرتفع و کوهستانی و حضور در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.