۱۱۱ واحد مرغداری در شهرستان بستک فعال است

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 09:47
بستک-مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک از تولید بی وقفه گوشت سفید در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۱۱ واحد مرغداری در شهرستان بستک فعال است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعدالله رحمانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک اظهار داشت : در راستای حفظ ثبات در زنجیره تأمین مواد پروتئینی و با هدف مقابله با هرگونه اختلال احتمالی در شرایط جنگی، به همت تولیدکنندگان تلاش‌ها برای حفظ و ارتقاء سطح تولید مرغ در شهرستان بستک با جدیت ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستک، تاکید کرد: حفظ تولید در این شرایط، اولویت اصلی ماست تا خللی در سفره مردم، به‌ویژه با توجه به جایگاه بستک به عنوان قطب تولید مرغ استان، ایجاد نشود.

وی ادامه داد محصولات تولیدی به صورت روزانه از این قطب تولیدی به شهرستان‌های استان هرمزگان از جمله بندرعباس، قشم، بندرلنگه و بندر خمیر و همچنین به استان فارس ارسال می‌شود تا ضمن تنظیم بازار، اطمینان از دسترسی همگان به منابع پروتئینی فراهم آید. با وجود ۱۱۱ واحد مرغداری فعال و ظرفیت اسمی تولید ۲میلیون و ۹۴۳هزار قطعه در هر دوره، نقش بستک به عنوان قطب تولید مرغ، در تأمین نیازهای استان بسیار موثر است.

مدیریت جهاد کشاورزی بستک با اتخاذ تدابیر لازم و نظارت مستمر بر واحدهای مرغداری این قطب مهم تولیدی، بر پایداری و استمرار تولید در جهت تقویت امنیت غذایی کشور، به‌ویژه در شرایط کنونی، اهتمام ویژه دارد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.