تلاش شبانه‌روزی راهداران و پایان انسداد در محور میامی-جاجرم

خبرگزاری مهر شنبه 08 فروردین 1405 - 09:20
میامی- فرماندار میامی با اعلام بازگشایی محور مسدود شده میامی به جاجرم در پی وقوع سیلاب و طغیان رودخانه کال‌شور، از تلاش خستگی‌ناپذیر راهداران و عوامل امدادی قدردانی کرد.

احمد خرم در گفتگو با خبرنگار مهر، از بازگشایی محور میامی به جاجرم با تلاش راهداران و دیگر عوامل امداد رسان خبر داد.

وی با بیان اینکه محور میامی ـ جاجرم که بر اثر وقوع سیلاب مسدود شده بود، افزود: تردد در این مسیر برقرار است و رانندگان با احتیاط عبور می کنند.

فرماندار میامی گفت: همه راه های مواصلاتی اصلی شهرستان هم اکنون باز هستند و تردد در آنها برقرار اطت.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.