ادامه تولید با وجود حمله دشمن به کارخانه سیمان فیروزآباد

صدا و سیما شنبه 08 فروردین 1405 - 00:01
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان، ضمن محکوم کردن حمله‌های صهیونیستی ـ آمریکایی به کارخانه سیمان فیروزآباد و شهادت دو تن از کارگران، گفت: حمله به مجموعه‌های صنعتی و کارگری، جنایت جنگی است و تولید سیمان کشور متوقف نمی‌شود.

تدوام تولید علیرغم حمله به کارخانه سیمان فیروزآباد

آقای علی اکبر الوندیان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، اظهار داشت: متجاوزان صهیونیستی ـ آمریکایی، امروز به مجموعه تولیدی صنعتی سیمان فارس نو واقع در فیروزآباد استان فارس حمله کردند.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان، ضمن محکوم کردن این حمله‌ها به کارخانه سیمان فیروزآباد، گفت: در این حمله‌ها، ۲ کارگر شهید و ۲ تن مجروح شدند و خسارات‌هایی به ماشین‌آلات و ابزارآلات صنعتی وارد شده است.

الوندیان اضافه کرد: حمله به مجموعه‌های کارگری که برای امرار معاش در حال فعالیت هستند، جنایت جنگی است و نشان‌دهنده بیچارگی دشمنان جنایتکار است که به فضل الهی، محکوم به شکست هستند. 

وی، ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم شهدای عزیز این حمله‌ها، گفت: ما حملات به اماکن غیر نظامی را محکوم می‌کنیم و خاطرنشان می‌سازیم که خللی در تأمین سیمان مورد نیاز کشور بوجود نخواهد آمد.

دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان، تاکید کرد: ان شاء الله نیروهای مسلح دلاور و غیور جمهوری اسلامی ایران پاسخ این جنایت را خواهند داد.

 

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.