حمزه علی جاجرمی در گفتوگو با خبرنگار مهر اظهار کرد:در پی وقوع سیل و آبگرفتگی در شهرستان جاجرم، تیمهای امدادی واعضای خانه های هلال جمعیت هلالاحمر این شهرستان به مناطق متاثر اعزام شدند.
وی افزود: امدادگران واعضای خانه هلال با بهکارگیری سه تیم عملیاتی در روستاهای امیرآباد و جوشقان از توابع شهرستان جاجرم به امدادرسانی و ارائه خدمات به مردم پرداختند.
رییس جمعیت هلال احمر شهرستان جاجرم تصریح کرد:در جریان این عملیات، بیش از ۴۵ دستگاه خودرو که بر اثر آبگرفتگی در مسیرها گرفتار شده بودند توسط نیروهای امدادی رهاسازی شد. همچنین ۱۵۰ نفر از مسافران گرفتار در مسیرها توسط تیمهای هلالاحمر امدادرسانی و به محل امن منتقل شدند.
وی افزود:عملیات امدادرسانی با حضور نیروهای داوطلب و امدادگران هلالاحمر ادامه دارد و تیمهای عملیاتی همچنان در حالت آمادهباش تا پایداری شرایط جوی برای ارائه خدمات به شهروندان در مناطق متاثر از سیل هستند.












