تعدادی از کارکنان خط تولید شرکت فولاد خوزستان مجروح شدند

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 20:14
اهواز - شرکت فولاد خوزستان اعلام کرد که در جریان حمله تجاوزکارانه صهیونیستی- آمریکایی به این شرکت تولیدی غیرنظامی، تعدادی از کارکنان خط تولید دچار جراحت شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، شرکت فولاد خوزستان پیرامون حمله هوایی دشمن متجاوز آمریکایی - صهیونیستی به این شرکت تولیدی غیرنظامی در اطلاعیه ای اعلام کرد: بار دیگر خوی ددمنشانه‌ دشمن آمریکایی - صهیونیستی با حمله به شرکت فولاد خوزستان عیان شد. آری دشمنان جنایتکار بدون در نظر گرفتن قوانین جنگی به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران اسلامی حمله‌ور شدند. این شرکت تولیدی با سرمایه بیش از ۱۲۰ هزار سهامدار از ملت شریف ایران و با تلاش شبانه روزی بیش از ۱۷ هزار کارگر سخت‌کوش نقش مهمی در معیشت مردم استان خوزستان و ایران اسلامی ایفا می نمود که عصر امروز مورد تجاوز وحشیانه جنگنده های آمریکایی‌صهیونیستی قرار گرفت.

در این اطلاعیه عنوان شده است: هرچند که چنین حملاتی در دفاع مقدس ۸ ساله و نیز دفاع مقدس ۱۲ روزه نتوانست خللی در اراده‌ فولادمردان خوزستان ایجاد کند. در حال حاضر و با حضور نیروهای امدادی و مدیران شرکت، شرایط تحت کنترل کامل می باشد و متولیان امر در حال برآورد خسارات می باشند. طی این حمله تعدادی از کارگران خط تولید مصدوم شده که به مراکز درمانی اعزام گردیدند.

در اطلاعیه شرکت فولاد خوزستان تاکید شده‌است: کارکنان شرکت فولاد خوزستان ضمن محکوم کردن این حمله‌ وحشیانه، اعلام می‌دارند، در کنار سایر ارکان کشور و همراه با مردم دلیر و بصیر ایران که در حال میدان‌داری و فداکاری برای اسلام و ایران هستند؛ نسبت به ادامه شجاعانه تولید مصمم و در صحنه خواهند ماند. از هم‌وطنان شجاع و هوشیار درخواست داریم، ضمن بی‌اعتنایی به شایعات بی اساس، اخبار را از مراجع رسمی دنبال کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.