مرزهای آبی و خاکی خوزستان با چندین لایه دفاعی نفوذناپذیر شد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 17:29
اهواز - استاندار خوزستان با تأکید بر آمادگی کامل نظام دفاعی در مرزها، از نفوذناپذیری مرزهای آبی و خاکی استان در برابر تهدیدات دشمن خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا موالی‌زاده، عصر امروز جمعه در وبینار هماهنگی اطلاع‌رسانی تهدیدات مرزی گفت: با هماهنگی‌های انجام‌شده با نیروهای مسلح و تشکیل چندین لایه دفاعی، مرزهای خوزستان اعم از آبی و خاکی در مقابل هرگونه تهدید دشمن نفوذناپذیر خواهد بود.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی با دستگاه‌های امنیتی و نظامی برای تأمین امنیت مرزها برگزار شده است، افزود: به حول و قوه الهی در خوزستان و کل ایران اسلامی دست برتر را در مقابل دشمن داریم و هیچ‌گونه نگرانی از بابت وضعیت مرزها وجود ندارد.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود به وضعیت مدیریت بحران در استان اشاره و اظهار کرد: خوشبختانه با وجود بارش سنگین و صد و هشت میلی‌متری در اندیمشک، با اعزام سریع تجهیزات و ماشین‌آلات سنگین به منطقه، مشکل خاصی در منازل مردم ایجاد نشده است.

موالی‌زاده تصریح کرد: تمامی آب‌های سطحی در معابر و خیابان‌ها تحت کنترل است و تنها مقدار اندکی آب در زیرگذر اندیمشک وجود دارد که امروز با استقرار پمپ‌های مکانیزه تخلیه کامل خواهد شد.

وی در پایان با قدردانی از تلاش‌های مجموعه روابط عمومی وزارت کشور و استانداری‌ها در اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع، خاطرنشان کرد: همکاران ما در حوزه اطلاع‌رسانی با تلاش شبانه‌روزی و کارشناسانه خود در این شرایط حساس عملکردی مطلوب و قابل‌تحسین داشته‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.