رضایی نسب: محور گرمه و جاجرم بر اثر وقوع سیلاب مسدود شد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 16:05
بجنورد- سرپرست پلیس‌راه خراسان شمالی از مسدود شدن مجدد مسیر ارتباطی شهرستان‌های گرمه و جاجرم به سمت میامی بر اثر سیلاب خبر داد.

سرهنگ پرویز رضایی نسب روز جمعه به خبرنگار مهر، اظهار کرد: اکنون تردد از این مسیر امکان‌پذیر نیست و عوامل راهداری در محل حضور داشته و مشغول بازگشایی و ایمن‌سازی مسیر هستند.

وی افزود: با توجه به حجم تخریب، حداقل ۲۴ ساعت آینده این محور مسدود خواهد بود.

سرپرست پلیس‌راه خراسان‌شمالی تاکید کرد: رانندگان و شهروندانی که قصد حرکت از گرمه، جاجرم یا سایر شهرستان‌های استان به سمت میامی، سمنان یا تهران را دارند، پیش از آغاز سفر از وضعیت باز بودن مسیر اطمینان کسب کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.