جاده بندرعباس - بندرخمیر به دلیل ریزش کوه مسدود شد

خبرآنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 15:37
ستاد مدیریت بحران شهرستان خمیر با صدور اطلاعیه‌ای از مسدود شدن محور مواصلاتی بندرعباس - بندرخمیر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین، بر اساس این اطلاعیه، محدوده یادشده از روستای باقی آباد تا پارک حرا به دلیل ریزش کوه و گل‌ولای مسدود است و تردد در این مسیر تنها از طریق لاین برگشت به سمت بندرعباس امکان‌پذیر می‌باشد.

ستاد مدیریت بحران شهرستان خمیر از تمامی رانندگان خواست ضمن رعایت احتیاط کامل، از هرگونه عجله و شتاب غیرضروری در این مسیر خودداری کرده و با توجه به شرایط جوی و وضعیت ناپایدار جاده، همکاری لازم را با مأموران راهداری و نیروهای انتظامی مستقر در منطقه به عمل آورند.

مسوولان محلی در حال بررسی وضعیت و اقدام برای بازگشایی مسیر هستند.

بارش باران که از روز چهارشنبه با ورود یک سامانه قوی به استان هرمزگان آغاز شده است از عصر روز پنجشنبه شدت گرفته و موجب بارش های خوبی در بیشتر مناطق استان شده لست.

این بارش ها تا اواخر روز جمعه تداوم خواهد داشت.

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.