۲ شهید مدافع امنیت با حضور حماسی مردم در اهواز تشییع شدند

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 15:16
اهواز - مردم اهواز امروز با حضور حماسی خود در آیین تشییع پیکر دو تن از شهدای مدافع امنیت و عزت میهن در حملات دشمن آمریکایی - صهیونیستی، بار دیگر انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین تشییع پیکر شهیدان سرافراز «مصطفی سلمانی» و «سعید اسماعیل‌وند» پس از اقامه نماز جمعه با حضور باشکوه مردم مومن و مسئولان برگزار شد.

مردم اهواز در آیین تشییع و بدرقه شهدای دفاع از میهن، حمایت خود را از نیروهای مسلح ایران اعلام و انتقام قاطع از دشمن را از آنها خواستارند.

مردم اهواز با مشت‌های گره کرده و شعارهایی مانند «مرگ بر منافق، مرگ بر وطن فروش مزدور و خائن، مرگ بر آمریکا و اسرائیل، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، قسم به خون رهبر ایستاده‌ایم تا آخر و انتقام انتقام» خشم و انزجار خود را از حمله آمریکا و اسرائیل به ایران فریاد زدند.

مردم در آیین تشییع شهدا یک‌صدا و یک‌پارچه فریاد انتقام و خونخواهی رهبر معظم انقلاب و شهدای ایران اسلامی را فریاد زدند.

همچنین زنان و مردان کهنسالی دیده می‌شوند که با ویلچر و یا واکر به همراه فرزندان خود برای ادای دین به شهدای این سرزمین حاضر شده‌اند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.