خاتمی: می توانیم ترامپ را بیچاره کنیم

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 14:34
خطیب نماز جمعه تهران گفت: ما می توانیم ترامپ را بیچاره کنیم. آنچنان که توانستیم بیچاره کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید احمد خاتمی در خطبه های نماز جمعه امروز تهران، اظهار داشت: مولا علی (ع) فرمودند که حریم برای خدایی را نگه دارید که حرفهایتان را می‌شنود. آماده برای مرگ باشید که اگر فرار کنید شما را میابد.

وی به فضای جنگی کشور و به سیره پیامبر اشاره کرد و گفت: پیامبر در ۱۰سال در مدینه ۸۰ جنگ را داشت، یعنی سالی ۸ جنگ را گذراند.

وی افزود: در جنگ بسیاری از مسائل مطرح است. پیامبر برای تقویت روحیه ها در جنگ اقداماتی را انجام میداد؛ توحید از جمله این اقدامات است.

خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: اولین جنگ پیامبر، جنگ بدر بود، ضربه شست اسلام به کفر بود. موشکهایی که رزمندگان ما می‌زنند و قلب تل آویو را هدف قرار میدهد، خداوند آنها را می‌کشد. زبان از ایستادگی ملت ایران عاجز است.

وی گفت:جنگ بعدی پیامبر، جنگ احد بود که ۷۰ کشته از دشمن گرفتند. انبیا زیادی وجود داشتند که جنگیدند و کشته ها و شهدا آنها را سست نکرد.فرهنگشان ما می توانیم بود. ما می توانیم ترامپ را بیچاره کنیم. آنچنان که توانستیم بیچاره کردیم.

در حال تکمیل...

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.