واکنش ایران به تحریم‌های جدید کانادا 

همشهری آنلاین جمعه 07 فروردین 1405 - 13:30
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تحریم‌های جدید کانادا علیه ایران، تصریح کرد: باج‌دهی به قلدرها و فاشیست‌ها آنها را متوقف نمی‌کند؛ اشتهای آنها را بیشتر تحریک می‌کند.

به گزارش همشهری‌آنلاین، «اسماعیل بقائی» سخنگوی وزارت امور خارجه روز جمعه در واکنش به اقدام کانادا در اعلام چند تحریم جدید علیه ایران در شبکه ایکس نوشت: اگر گمان می‌کنید با تحت فشار قرار دادن قربانی برای خوشایند زورگویان و متجاوزان، می‌توانید خود را از عواقب قانون‌شکنی و قلدری آن‌ها مصون نگه دارید، سخت در اشتباهید.

به گزارش ایرنا، وزارت خارجه کانادا روز گذشته با طرح ادعاهای بی‌اساس پنج فرد و چهار نهاد ایرانی را تحریم کرد. کانادا مدعی شده این افراد و نهادها مستقیم یا غیر مستقیم در فعالیت‌های هدایت‌شده دخیل بودند که صلح، امنیت یا ثبات بین‌المللی را تضعیف می‌کنند.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.