مراکز دریافت گزارشات خسارات جنگ در هرمزگان اعلام شد

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 13:29
بندرعباس-مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، ضمن تشریح اقدامات صورت‌گرفته، از هم‌استانی‌ها خواست بر اساس نوع آسیب‌های واردشده به مراجع ذی‌ربط مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهرداد حسن‌زاده با اشاره به ضرورت ساماندهی و ثبت دقیق خسارت‌های ناشی از حملات دشمن در استان هرمزگان اظهارکرد: هم‌استانی‌هایی که به دلیل حوادث غیرمترقبه (طبیعی) نیاز به اسکان اضطراری دارند، می‌توانند به مراکز جمعیت هلال‌احمر استان هرمزگان و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی افزود: هم‌استانی‌هایی که بر اثر حملات دشمن آمریکایی-صهیونیستی منازلشان دچار آسیب و خسارت شده، برای بررسی و پیگیری، به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و شهرستان‌ها مراجعه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان ادامه داد: افرادی که خودرو یا سایر اموال آن‌ها بر اثر حملات دشمن آسیب دیده، باید به فرمانداری‌های محل سکونت خود مراجعه کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تأکید کرد: هماهنگی لازم با دستگاه‌های مربوطه انجام شده تا فرآیند ثبت‌نام و رسیدگی به آسیب‌دیدگان با اولویت و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.