زیرساخت برق شهرستان شادگان نیازمند تقویت است 

خبرگزاری مهر جمعه 07 فروردین 1405 - 11:06
شادگان - نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت برق شهرستان شادگان در آستانه ورود به روزهای گرم، نیازمند تقویت فوری است.

هاشم خنفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به پیش رو بودن فصل تابستان و گرما خواستار اقدام فوری برای تقویت و گسترش زیرساخت های حوزه برق این شهرستان شد و اظهار کرد: در همین راستا انتظار می رود، شرکت توزیع برق استان خوزستان حداکثر همکاری لازم در جهت رفع مشکلات حوزه برق این شهرستان را با مدیران مربوطه داشته باشد.

وی همچنین بر لزوم تسریع در رفع مشکلات زیرساختی برق شهرستان تأکید کرد و افزود: با وجود محدودیت‌ها، مسئولان باید با تمام توان در راستای خدمت‌رسانی و جلب رضایت مردم تلاش کنند.

نماینده مردم شادگان با تأکید بر لزوم پیگیری مستمر مطالبات مردمی، بیان کرد: اجرای پروژه‌های برق‌رسانی و تقویت زیرساخت‌های برق شهرستان بویژه مصوبات سفر وزیر نیرو تسریع یابد.

خنفری در پایان با اشاره به نقش زیرساخت‌های خدماتی در توسعه پایدار روستاها گفت: رفع مشکلات شبکه برق‌رسانی علاوه بر افزایش رضایتمندی روستائیان، زمینه‌ساز بهبود کیفیت زندگی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان خواهد بود و امیدواریم شاهد ارتقای سطح خدمات عمومی در روستاهای شهرستان شادگان باشیم.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.