استفاده آمریکا از قایق های تندرو بدون سرنشین در عملیات علیه ایران

اقتصادنیوز جمعه 07 فروردین 1405 - 07:40
اقتصادنیوز:پنتاگون اعلام کرد که پهپادهای شناسایی خودکار جهانی (GARC) بیش از ۴۵۰ ساعت و ۲۲۰۰ مایل دریایی را در طول «عملیات خشم حماسی» ثبت کرده‌اند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از عصرایران، رویترز نوشت: ایالات متحده تأیید کرده است که در عملیات خود علیه ایران از قایق‌های تندروی بدون سرنشین برای گشت‌زنی استفاده می‌کند ؛ این اولین استفاده شناخته شده از چنین شناورهایی در یک درگیری فعال است.

پنتاگون اعلام کرد که پهپادهای شناسایی خودکار جهانی (GARC) بیش از ۴۵۰ ساعت و ۲۲۰۰ مایل دریایی را در طول «عملیات خشم حماسی» ثبت کرده‌اند.

این قایق‌ها می‌توانند برای نظارت و مأموریت‌های ضربتی بالقوه مورد استفاده قرار گیرند.

 

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.