وزارت ورزش سفر تراکتور به عربستان را ممنوع کرد

صدا و سیما پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 23:42
وزارت ورزش در اطلاعیه‌ای سفر تراکتور به عربستان را ممنوع اعلام کرد.
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، وزارت ورزش در اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ در پی انتشار برخی اخبار مبنی بر تقابل تیم فوتبال تراکتور مقابل شباب الاهلی امارات در خاک عربستان در چارچوب لیگ نخبگان آسیا، حضور تیم‌های ملی و باشگاهی در کشور‌هایی که متخاصم محسوب می‌شوند و قادر به تأمین امنیت ورزشکاران و اعضای تیم‌های ایرانی نیستند، تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
 
فدراسیون و باشگاه‌ها موظف به اعلام این موضوع به کنفدراسیون فوتبال آسیا برای جابجایی مکان بازی‌ها خواهند بود.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.