سورپرایز تیم ملی دو بازی بعدی را از دست داد

برترین‌ها پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 16:30
دنیس اکرت به دلیل برخی مسائل اداری و عدم صدور مجوز از طرف فیفا دو بازی دوستانه تیم ملی را از دست داد.

ورزش سه: دنیس اکرت به دلیل برخی مسائل اداری و عدم صدور مجوز از طرف فیفا دو بازی دوستانه تیم ملی را از دست داد.

423861

تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر امیر قلعه‌نویی در حالی برای جام جهانی آماده می‌شود که در فیفادی مارس از دنیس اکرت آینسا به عنوان جدیدترین عضو تاریخ تیم ملی رونمایی شد. این مهاجم استاندارد لیژ در اردوی ترکیه کنار سایر ملی‌پوشان قرار گرفت و پا به پای آنها تمرین کرد اما حالا خبر می‌رسد که فعلا نمی‌تواند تیم ایران را همراهی کند.

برخی مسائل اداری و صادر نشدن مجوز از طرف فیفا، باعث شده تا این مهاجم ایرانی-آلمانی نتواند در دو بازی دوستانه پیش رو به میدان برود.

طبق برنامه اعلام شده، شاگردان قلعه‌نویی روزهای هفتم و یازدهم فروردین مقابل نیجریه و کاستاریکا حاضر خواهند شد و احتمالات زیادی برای رونمایی از دنیس اکرت وجود داشت.

اکرت، مهاجم ۲۹ ساله متولد شهر بن که از پدری آلمانی با ریشه ایرانی و مادری گالیسیایی متولد شده باید همراه پدر خود برای انجام تست‌های DNA به ایران می‌آمد یا دست کم به تنهایی به تهران سفر می‌کرد تا همراه با آناهیتا درگاهی، عمه خود که یک بازیگر ایرانی است این تست را انجام می‌داد اما پیش از وقوع جنگ تحمیلی علیه کشورمان، امکان حضورش در ایران فراهم نشد.

پیش از این فریدون زندی، اشکان دژاگه، امیر شاپورزاده و دنیل داوری به عنوان آلمانی‌های با تبار ایرانی برای تیم ملی ایران به میدان رفته بودند

 

منبع خبر "برترین‌ها" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.