بابایی: مردم دارالعباده یزد خون‌خواه «تیارا» و تمامی شهدای استان هستند

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 15:20
یزد - استاندار یزد گفت: مردم دارالعباده یکصدا خون‌خواه «تیارا» و تمامی شهدای استان یزد هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا بابایی با حضور در منزل خانواده معظم شهید والامقام «تیارا صادقی»، ضمن ابراز همدردی عمیق با بازماندگان این نونهال معصوم اظهار داشت که شهادت مظلومانه این دانش‌آموز عزیز بر اثر شوک و فشار روانی ناشی از حمله بزدلانه و تجاوزکارانه دشمن، داغی سنگین و جانکاه بر دل تمامی مردم متدین دارالعباده نشانده است.

وی با بیان اینکه تیارا فرشته‌ای بی‌گناه و نماد حقانیت و مظلومیت نسلی است که با وحشی‌گری استکبار جهانی روبروست، عنوان کرد که این جنایت شوم بار دیگر چهره کریه و ضدانسانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی و حامیان آمریکایی آن را به جهانیان ثابت کرد.

استاندار یزد با تأکید بر اینکه خون این غنچه نشکفته اراده ملت ما را در مسیر ایستادگی استوارتر می‌سازد، خاطرنشان کرد که عموم مردم شریف و مقاوم استان یزد یکصدا خون‌خواه تیارا و دیگر شهدای والامقام استان هستند و بی‌تردید آه سوزناک مادران داغدار، گریبانگیر ظالمان و متجاوزان خواهد شد.

بابایی همچنین در جریان این دیدار صمیمانه تصریح کرد: دشمنان حریم امنیت ایران اسلامی بدانند که این‌گونه اقدامات بزدلانه نه تنها خللی در عزم مردم ایجاد نمی‌کند، بلکه صف منتقمان خون پاک این کودکان معصوم را فشرده‌تر خواهد کرد.

وی در پایان ضمن آرزوی همنشینی روح پاک این شهید با دردانه اباعبدالله الحسین (ع)، حضرت رقیه (س)، برای پدر و مادر دل‌سوخته و صبور ایشان از درگاه خداوند متعال صبری جزیل و اجری عظیم مسئلت نمود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.