سد «تنگ‌ارم» سرریز شد

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 11:39
بوشهر- معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر گفت: سد تنگ ارم در شهرستان دشتستان سرریز کرد.

عبدالطیف عباسی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش‌های خوب در استان بوشهر طی شبانه روز گذشته اظهار کرد: در نقاط مختلف استان بوشهر شاهد بارش باران رحمت الهی بوده‌ایم.

وی از سرریز شدن سد تنگ ارم در شهرستان دشتستان خبر داد و بیان کرد: این سد دارای حجم مخزن ۴.۲ میلیون مترمکعب است که نقش مهمی در تامین آب شرب در بخش ارم دشتستان دارد.

معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای بوشهر افزود: سد رئیسعلی دلواری از مهمترین منابع تامین آب است که ذخایر محدودی دارد و امیدواریم این بارش‌ها باعث افزایش ذخایر آن شود.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.