۵ واحد نانوایی دوگانه سوز در دیلم به بهره برداری رسید

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 11:27
بوشهر- مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم گفت: در راستای اجرای طرح دوگانه سوز کردن واحدهای خبازی، پنج واحد نانوایی با استفاده از سوخت‌های جایگزین (نفت و گاز) و موتور برق به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر،صادق عسکری صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت: این اقدام به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی و تامین پایداری عرضه نان انجام شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دیلم، با اشاره به برگزاری کارگروه تنظیم بازار با محوریت فرماندار و همکاری ادارات صمت، تعزیرات، بهداشت و اتاق اصناف، اظهار کرد: این کارگروه به منظور تامین، توزیع و نظارت بر توزیع اقلام اساسی بصورت منظم تشکیل جلسه می‌دهد.

وی همچنین تاکید کرد: هیچ کمبودی در تامین و توزیع کالای اساسی در شهرستان وجود ندارد و سایر واحدهای خبازی نیز آمادگی خود را برای تبدیل به سیستم دوگانه سوز اعلام کرده‌اند و به زودی این کار انجام خواهد شد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.