آمریکا حمله زمینی کند هرکجا باشد آنجا به قبرستان سربازانش تبدیل می‌شود

خبرگزاری مهر پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 10:27
بروجرد - عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: آمریکا حمله زمینی کند هر کجا باشد آنجا به قبرستان سربازانش تبدیل خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس گودرزی در اجتماع باشکوه مردم بروجرد، اظهار داشت: امشب هم میلیون‌ها نفر از ملت ایران برای بیست و پنجمین شب آمده بودند تا انسجام و همبستگی مردم با نیروهای مسلح را فریاد بزنند و با رهبر امت بیعت کنند.

وی گفت: دشمنان آمدند ایران را تضعیف و تجزیه کنند؛ اما ایران از همیشه قوی‌تر شد و در کنار تقویت ایمان، خودباوری، انسجام و اقتدار ملی در درون کشور، جبهه مقاومت نیز احیاء شده است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: آمریکا تا به امروز همه کارت‌های خود را رو کرده و در همه موارد شکست‌خورده است. آخرین کارت او جنگ زمینی است و اگر بی‌عقلی کند و دست به این اقدام بزند ته‌مانده اعتبارش را هم از دست خواهد داد.

گودرزی، افزود: اگر آمریکا حمله زمینی کند هر کجا باشد آنجا به قبرستان سربازانش تبدیل خواهد شد. چنانچه فراخوان زده شود این ملت، یکپارچه نیروی زمینی سپاه و ارتش خواهند بود.

وی تأکید کرد: خدا حتماً این ملت را نصرت و یاری خواهد داد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.