خانم بازیگر برای وطن نوشت | ایران و ایرانی را به خدا می‌سپارم...

همشهری آنلاین پنج شنبه 06 فروردین 1405 - 00:09
آشا محرابی بازیگر و کارگردان تئاتر در پی حمله به خاک ایران نوشت: «کاش نمانم، اما تو بمانی ایران زیبای من».

به گزارش همشهری‌آنلاین، آشا محرابی بازیگر و کارگردان تئاتر و سینما در پی حمله به خاک ایران زمین، یادداشتی در فضای مجازی منتشر کرد.

در یادداشت آشا محرابی آمده است:

«ایران من،

وای که خون گرم فرزندانت، بر خاک زیبایت جاری شد.

با دلی که هر روز بیشتر فرو می‌ریزد، درد تو و مردم دلیرت استخوانم را می‌شکافد.

ایران و ایرانی را به خدا می‌سپارم.

بمانید.

کاش نمانم، اما تو بمانی ایران زیبای من،

ما اما، می‌مانیم.

با نیروی عشق،

با مردم عاشقت،

مردمی که عاشقند به تو و به یکدیگر»

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.