وزیر دفاع پاکستان: هدف جنگ به باز کردن تنگه هرمز تغییر یافته است

اقتصادنیوز چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 22:33
اقتصادنیوز: وزیر دفاع پاکستان با اشاره به حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت هدف جنگ علیه ایران به باز کردن تنگه هرمز تغییر یافته است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، «خواجه محمد آصف» وزیر دفاع پاکستان از مخالفان سیاست‌های آمریکا با انتشار پست کوتاهی در شبکه اجتماعی ایکس، رویکرد و اهداف جنگی «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا را زیر سوال برد.

خواجه محمد آصف در ایکس نوشت: «به نظر می‌رسد هدف جنگ به باز کردن تنگه هرمز تغییر یافته است؛ تنگه‌ای که قبل از جنگ باز بود.»

گفتنی است که «اسماعیل بقایی» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوی اسلامی ایران پیشتر در گفت‌وگویی با «ایندیا تودی» درباره عبور و مرور از تنگه هرمز گفت: «کشتی‌های متعلق به ایالات متحده، اسرائیل و سایر کشورها که به هر نحوی در تجاوز به ایران مشارکت دارند یا به آن کمک می‌کنند، اجازه عبور از تنگه هرمز را ندارند.»

منبع خبر "اقتصادنیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید