طعنه وزیر دفاع پاکستان به آمریکا درباره تنگه هرمز

عصر ایران چهارشنبه 05 فروردین 1405 - 21:26
«خواجه محمد آصف» که از سیاست مداران برجسته و مخالف سیاست‌های آمریکا در منطقه به ویژه همدستی آن با رژیم صهیونیستی در قتل عام فلسطینیان است، هدف جنگ افروزی ترامپ علیه ایران را به سخره گرفت.

 وزیر دفاع پاکستان در پیامی کنایه آمیز به آمریکا در فضای مجازی نوشت که به نظر می‌رسد هدف جنگ به باز کردن تنگه هرمز تغییر یافته است.

به گزارش ایرنا، «خواجه محمد آصف» که از سیاست مداران برجسته و مخالف سیاست‌های آمریکا در منطقه به ویژه همدستی آن با رژیم صهیونیستی در قتل عام فلسطینیان است، هدف جنگ افروزی ترامپ علیه ایران را به سخره گرفت.

وی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: به نظر می‌رسد هدف جنگ به باز کردن تنگه هرمز تغییر یافته است، تنگه‌ای که قبل از جنگ باز بود.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.